štvrtok 11. júla 2013

Veľké upratovanie

Našla som návod, ktorý ma zaujal, takže sa blíži veľké upratovanie. Ani nie tak domácnosti, ako mojej izbičky pracovnej, menovite časť látky :-)



Stôl je čistý vždy, nite sú vzorne na stojanoch, knižky v policiach. Ostatné je neupratateľné, plné porozkladaných projektov, kôp, kôpok a škatúľ - tie preskakujem a prekračujem podľa ročného obdobia a potreby.
Ale látky, látky sú v policiach, podľa farieb, tak aby som ich pekne všetky videla. Skúšala som aj priesvitné škatule, ale nebolo to ono.. Lenže aj tie kôpky potrebujú systém.. na jeden som natrafila, zapáčil sa mi a tak sa do toho pustím (toto leto sa do toho pustím, lebo upratovanie  látok je skvelá činnosť, vyrovná sa jej iba ich nakupovanie :-))
Pevne verím, že sa nejako nafúkne môj úložný priestor, lebo cítim vo vzduchu, že toto leto mi tam ešte nejaké látkové zásoby pribudnú.
Ak sa vám zapáči, pusťte sa do toho!


1 komentár:

  1. Ja sa púšťam do upratovania môjho "pracovného bordelu"
    x-krát do roka a aký-taký poriadok mám do prvého šitia.
    Ale máš pravdu,upratovanie,ukladanie,triedenie...látok je skvelá činnosť a čo všetko mi prebleskne hlavou,že toto z toho budem šiť! Marka

    OdpovedaťOdstrániť