utorok 9. júna 2015

sTVORÍME ROLKU !!!

Už aj u nás začína prevažovať okrem iných aspektov tvorenia radosť z procesu, nové výzvy a spoločné projekty. Mám z toho veľkú radosť, pretože práve spoločné projekty a iný pohľad každého z nás na rovnaké látky, farby, vzor a situáciu nás celkom iste posúvajú dopredu a bezpochyby dávajú tvoreniu nový rozmer.


Moja obľuba roliek a látok Kaffee Fassett je chronicky známa nielen vám, čo domček pravidelne navštevujete, ale aj našim internetovým fanúšikom :-). Som naozaj rada, že sa rozrástli nielen moje domáce zásoby týchto úžasných látok, ale pribudli aj v Zebrapatchwork.



No a ako tu tak okolo všetkých tých nádherných látok, ktoré sú priam explóziou farieb, chodím, tak mi včera napadol nápad :-) A dúfam preveľmi, že zaujme aj vás, pretože by to bolo úžasné!

Tak si vravím, čo keby sa nás našlo pár (alebo aj viac).
Každá by sme si vybrali jednu z látok dielne Westminster Fibers - Kaffee Fassett alebo Philip Jacobs sú skrátka neodolateľný vo farbách aj v dizajne :-)
Starostlivo by sme túto látku narezali na pásy široké 6,5 cm (počet pásov by zodpovedal počtu prihlásených účastníkov do projektu)
A potom by v Zebre prebehla jedna parádna (dúfam veľká) výmena pásikov.
No a na ideálnom konci by v mojej predstave každá z nás mala jednu veľkú parádnu rolku plnú úžasných farebných pásikov.

A tento ideálny koniec by bol zároveň novým začiatkom :-) pretože by sa opäť ukázalo, čo všetko úžasné dokážeme!

Idete so mnou do toho?? (tak veľmi dúfam, že áno)

Tak si to pekne prehľadne spíšme, čo treba urobiť - 10 jednoduchých krokov - , ak sa chcem zapojiť do projektu:

Projekt sTVORÍME ROLKU
1. prihlásim sa - mailom alebo v komentári na FB pod príspevkom
2. po uzávierke prihlášok si kúpim jednu z látok dizajnéra Kaffee Fassetta alebo Philipa Jacobsa - množstvo látky zistím tak, že vynásobím počet účastníkov x 6,5cm
3. látku starostlivo (a pekne rovno) narežem na pásy 6,5x110cm
4. prinesiem na parádny zebrový výmenný zebrinec :-)
5. ak nie som z BA a nemôžem si (nie že by som nechcela) urobiť do Zebry výlet, nevadí, pošlem poštou
6. odnesiem si domov perfektnú veľkú rolku plnú farebných pásikov od mojich známych aj neznámych kamarátok, ktoré majú rovnaké hobby a vášeň pre nádherné látky :-)
7. doma nastane tá magická chvíľa, keď si tú úžasnú rolku rozbalím a budem sa z nej nepríčetne tešiť
8. budem dlho premýšľať, preňúram internet, dlho sa budem rozhodovať a a a a
9. šijeééééééééééééééém
10. bežím do Zebry s hotovým dielom/dielami a teším sa, čo sa nám spoločne aj jednotlivo opäť raz podarilo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára