štvrtok 21. augusta 2014

Round Robin 2014 časť druhá

Málo som písala, o to viac šila :-) Tak aspoň pár slov a o to viac fotiek.


Po cvičnom jarnom kole Round Robin v úzkom kruhu som vyhlásila druhé kolo a veru neostalo bez odozvy. Prihlásilo sa pôvodne 15 dievčat, takže som sa pridala a rozdelila účastníčky do 4 skupín. Jedna z nich - začiatočníčky - na svoju výmenu ešte iba čaká (a my s nimi :-) - ale určite o to viac usilovne šijú..

V tomto bode nastala komplikácia - vypadla nám jedna účastníčka.  Bolo treba improvizovať a keďže sa mi nepodarilo nikoho nájsť, dostala som nápad :-). Rozhodla som sa (tajne sama pre seba) zapojiť sa do dvoch rozdielnych skupín naraz - a odovzdať veľmi podobné stredové bloky, oba z rovnakých látok a ušité rovnakou technikou. Dievčatá sa o tom dozvedeli až pri včerajšej výmene. Bola sa neskutočne zvedavá, ako to celé dopadne :-) čo poviete? Rovnaký základ, neskutočne krásny výsledok ( a ešte k tomu nám pribudla ďalšia milovníčka batík..)



Malo to aj svoju nevýhodu - potichu som šila vždy dva lemy... ale stálo to za to! Aj sme sa trápili s vymýšľaním, aj sme nestíhali, aj sme si neverili, aj nám látky chýbali, aj sme nespali... ale dokončili sme a včera odchádzali zo Zebrového domčeka šťastné majiteľky naozaj nádherných quiltov. 

Anička Psotová






Janette Veselá



Renka Považská











Evička Golasová






Janka Krištofová







Ivetka Latáková






Mimi Kočanová




Erika Kratochvílová





Maťa Vassová





Janka Szabóová




na a ja :-)






Dúfam, že teraz, keď už je po všetkom a hotovo, môžem nielen za seba napísať, že to stálo za to :-)









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára