štvrtok 16. októbra 2014

Kaleidoskopový swap

Ešte v nadšení z úspešného Round Robin projektu prišiel nápad, ktorý som vedela, že bude pokúšať, aj keď čestne priznávam, že som si nebola celkom istá :-)
Takže som ho predniesla dievčatám na Zebrinci a klobúk dole pred všetkými, ktoré sa do toho pustili spolu so mnou.
Akcia: SWAP - výmena
Téma: Kaleidoskopy z vianočných látok (keďže Vianoce sa blížia :-))

Niektoré skutočnosti boli vopred jasné - neistý výsledok (neviem o nikom, kto by doteraz kaleidoskopy šil vo výmene) a rozdielne skupiny blokov pre každú účastníčku. Dávali sme veľký pozor na koordináciu použitých látok, aby výsledok nebol úplný farebný chaos.






 Pre mňa určite nebolo prekvapením, že väčšina dievčat mala veľmi rýchlo ušité - kaleidoskopy sú skrátka také - poháňajú človeka čím skôr vedieť výsledok..

No a môžem iba konštatovať, že včerajšie "ukazovanie" hotových kaleidoskopov ma ohromilo. Podarili sa nádherne a som preveľmi zvedavá, ako budú vyzerať jednotlivé hotové práce.


 
Dnes uvidíte fotky jednotlivých hotových skupín kaleidoskopov, kde sa podarilo aj s pôvodnou látkou pre inšpiráciu.






















No a koncom novembra dúfam, slušnú kôpku hotových prekvapení :-)
Toto je fotka mojej kôpky a som sama zvedavá, čo z nej vznikne...

Ďakujem dievčatá!

2 komentáre:

  1. sú naozaj nádherné, všetky, teraz banujem ale už sa teším na ďalšie pokračovanie projektu, už rozmýšľam nad možnosťami

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi,veľmi pekné kaleidoskopy povznikali

    OdpovedaťOdstrániť