utorok 4. marca 2014

Pozeráme na látky rôznymi očami

 Povedzte ostatným, akými očami sa na látky pozeráte vy!



Sme ľudia rôzni, vidíme veci a situáciu okolo seba rozdielne, svojimi vlastnými očami.
Rovnako sa pozeráme aj na látky.
Vždy je pre mňa zaujímavé vidieť, ako rôzni ľudia naložia s rovnakými látkami - presne podľa hesla, 100 ľudí, 100 chutí :-)

Vždy, keď balím objednávku, predstavujem si, čo asi z látok vznikne. Občas je jasné, že z nich bude jeden projekt, občas som uchvátená farebnou kombináciou, ktorá ma ani nenapadla a pritom sa na tie nádherné látky každý deň pozerám. Občas mám veľké šťastie a pošlete mi fotky dokončených vecí, to som potom rada dvojnásobne.

Tak som sa rozhodla pre vás pripraviť niekoľko balíčkov látok. Zo zvedavosti, ako s nimi naložíte.. dúfam, že mi potom majiteľky balíčkov nezabudnú poslať fotky hotových dielok!

Napíšte mi prosím  v komentároch, prečo by som balíček mala poslať práve vám a  váš kontakt. Naj (zaujímavejšie, originálnejšie...) komentáre (teda ich autorky) dostanú balíček s látkami.
Je iba na vás, či komentár doplníte fotkou :-)




17 komentárov:

  1. Pohlad na nadhernu latku pre mna znamena nielen lasku na prvy pohlad ale ja zaroven vidim svoj finalny vyrobok. Latka= finalny vyrobok. Moja fantazia neustale pracuje :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Silvia, keďže ste boli prvá, a za odvahu :-) prvý balíček poputuje k Vám - prosím pošlite mi Vašu adresu cez FB správu

      Odstrániť
  2. Niekedy keď šijem, aj ja sa pozerám na to, aké kombinácie sa vôbec dajú.. občas neskombinovateľné ;) A tie kúsky potom naozaj stoja za to =)
    Občas sa dá vykúzliť so zdanlivo "ničiho" naozaj niečo... a to je na tom najkrajšie!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Latky najskor pohladkam pohladom.. Mnohokrat si ich pohladim... Prihovaraju sa mi, milujem ich dotyk.. Nechce sa mi do nich zastrihnut... Akoby som im tym ublizovala.. Predstavujem si ako mí posluzia .. Aby ich krasa nezanikla... Takto este dlho snivam.. A zrazu musim rychlo nieco vytvorit... Nezmasam to pocitanie a meranie... Tak zacnem len tak bez rozmyslania,. Latky sa pritahuju k sebe sami... Uprostred zrazu matematika chyba - mam malo latky.. A zebra je zatvorena ... A tak nastava totalny chaos.. Prevratim pracovnu hore nohami a hladam cim dielko dokoncim... Totalne zufalstvo.. Tlaci ma cas, majitelia a sviatky nepockaju... Nakonie to so zufalstvom dokoncim.. A chodim okolo deky a chodim a stale viac sa mi paci.. Taky totalny chaos zdanlivo nemozne kombinacie - vsetkych presviedcam ze som to dlho planovala a prepocitala (vy to na mna nepoviete)... Preto milujem deky...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. latky su ciste emocie - ja si ich vyberam vzdy podla momentalnej nalady...malokedy je to u mna tak, ze toto chcem, lebo idem z nej sit to a to...latky maju svoje pribehy...tak ako aj vecicky, ktore z nich vznikaju...a kedze emocie pri kupe latky rozhoduju, vela krat si kupim latky, ktore by som si asi nikdy nekupila, keby ze mam v hlave presne ulozene, co a ako chcem kombinovat a co z nich budem sit...takze Vasmu balicku by som bola rada prave pre to, ze by som tie latky nevyberala ja a tym by mi doniesli aj "vase" emocie a kto vie ake zazracne veci z nich nakoniec vzniknu...:) ....p.s. vo vasom "domceku" je carovna atmosfera a prajem vela takych zakaznicok, ako bola ta, ktora vas dnes rozplakala....krasny darcek....

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Slovo látky má pre mňa neskutočné čaro, prekrásnu vôňu, pohľad ktorý vniká až do ♥ a vidím čo všetko by sa dalo a čo všetko sa dá a bez hraníc z nich urobiť. Ale predovšetkým spájajú...nás čučvorky...bláznivé baby k vyjadreniu čo v ♥ skrývame...Je ťažko napísať ako by som látky použila keď je toľko možností....ale prvé čo som pocítila, že by som ich použila ako poďakovanie pre svoju sestričku ktorá pred pár mesiacmi prepadla ich vôni a spoločne nás ešte viac spájajú a verím, že ešte dlho budú...spojiť hlavy srdcia rezátka k sebe a šiť...skrývať splietať spoločnú látkovú sesterskú lásku...k sebe...k látkam...čučvorku...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ...sen o neskutočnej kráse, pohladenie duše, slzy obdarovanej osoby, únik z reality, pocit dokonalosti a LÁSKA ; toto všetko pre mňa znamená bavlnená látka prevtelená do quiltu; milujem patchwork, je to moja výpoveď o živote, o radosti i bolesti, o vzťahoch a priateľstve

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne látky....sledujem okolie a skúsim zistiť aká farba či kombinácia by potešila mojich priateľov....správny výber, ktorý poteší a vyvolá šťastný úsmev je pre moje srdiečko najväčší dar....

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja si látky nevyberám, ale ony si vyberajú mňa. Naposledy sa mi to stalo v decembri, keď na mňa látka žmurkla. Išla som sa na ňu bližšie pozrieť a bola to krásna vianočná látka s anjelikmi. No nekúp ju! Ušila som z nej dva obrusy. Jeden bol pre mňa a druhý poslúžil ako poďakovanie za vrece orechov. Asi som cvok, veď aj Deniska povedala, že je to na prášky a dlhé prechádzky. ☺

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vlasti, je to určite v poriadku, na mnohé z nás tie látky aj prehovárajú :-) - človek, ktorý kráča s nádhernou látkou a široko s a usmieva, je určite ako sa patrí :-)))))))

      Odstrániť
  9. Mne bavi vymyslet si ejakou barevnou kombinaci, ktera ostatni prijde naprosto silena pak k ni vymyslet co z ni bude a jak. Vetsinou to prekvapi i mne samotnou (samozrejme mile). Ale jinak to mam jako takova barevna obsobi, loni v lete a na pozdim jsem mela vsechno prolnute vinovou, v zime jsem si hodne hrala s fialovou a mozdrou a ted zacinam objevovat kouzla zelene a zlute :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. dobrý deň, ja si vždy pri pohľade na "dnešné" látky (úžasne farebné, kockované, bodkované, retro, medvedíkové, kuchynské, etc.) spomeniem na môjho starého otca, ktorý bol krajčír a na moju mamku, ktorá nám čarovala a šila z látok ktoré boli vtedy k dispozícii. vždy si spomeniem na to, čo by starý otec šil a čo by nám ušila mamka, keby mali k dispozícii látky dnešnej doby :)
    po starom otcovi mám starý šijaci stroj a v šuplíku odložené ešte jeho špendlíky, staré poctivé špulky nitiek, starý zápisník zákazok s jeho úžasným písmom.....ich remeslo mám iba ako hobby, a látky ma navyše vyzvali k úúúplne inému, používam ich na výrobu tienidiel a bytových dekorácii :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj Deniska, ja si zvyčajne látky vyberám podľa toho, pre koho bude určené finálne dielko. Ale dosť často to dopadne tak, že si z návštevy v obchodíku odnesiem látky, ktoré ma momentálne inšpirujú a nedokážem im odolať :-D No a najradšej by som si zobrala celú kolekciu batikových látok; už len pohľad na ne mi zlepší náladu minimálne na týždeň :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Začnem myslieť na ne,
    hneď ma svrbia dlane,
    prezerám ich s napätím,
    či to vôbec vydržím,
    moje konto kričí HELP,
    ohluchla som, čert to ber,
    trasiem sa a srdce búši,
    objednám si aspoň kúštik,
    môžem iba s nimi žiť,
    bez nich budem iba hniť,
    husiu kožu mávam,
    keď do nich strihávam,
    veľká láska od A po X,
    I love all these lovely fabrics!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dobry deň, ja som v patchworku a šití iba začiatočník, no celkom ma to pohltilo :) milujem látky, často surfujem po nete a hľadám inšpirácie, pozerám rôzne látky, ale nič sa nevyrovná prechádzke po obchodíku :) obdivujem ako ich mate rozložené, uložené podľa farieb, motívov :) najradšej by som si z každej kúsok vzala a ťažko sa rozhodujem, ktorá zvíťazí :) niekedy by stačilo sa u vás len poprechádzať a hneď som plná inšpirácie :)
    Balíček látok by som využila na obrus na nás nový jedálny stôl a zároveň by som zabehala nový stroj, po ktorý si idem tuto sobotu po roku odkladania peniažkov :))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vidím, že tých balíčkov odíde na budúci týždeň trošku viac :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Milé dámy, niektoré z vás poznám, iné nie -. môžete sa mi prosím ozvať mailom s adresou? Ďakujem Denisa

    OdpovedaťOdstrániť